skuteczne oddłużanie dla każdego

Czy skuteczne oddłużanie dla każdego oznacza to samo?

Czy skuteczne oddłużanie dla każdego oznacza to samo?
4.7 (93.33%) 3 głos[ów]

Kolejny dzień, kolejne negocjacje, kolejne skuteczne oddłużanie potrzebujących. Na rozkładzie pojawia się sprawa Pani B., czy Pana C. wszak nie o personaliach tu będzie mowa, a o tym, że sukces nie każdego zadowoli.

Dlaczego powstał ten artykuł?

Przypominamy, że nasza firma zapewnia każdemu klientowi gwarancję umorzenia na poziomie co najmniej 30% wartości zadłużenia lub zwrot pieniędzy. Współpraca z nami nie niesie ze sobą żadnego ryzyka…. za to może Cię miło zaskoczyć, gdy Twoje długi zmniejszą się o 70%. Wszystkie propozycje ugody składane przez wierzyciela mają oficjalną formę, nie musisz wierzyć nikomu na słowo.

Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie ucieszy Cię, bo każdy zadowolony klient to dodatkowa motywacja do coraz wydajniejszej pracy. I tak jest zazwyczaj.

Podejmujemy się negocjacji i doprowadzamy do ugody. Czy to jest skuteczne oddłużanie?

Tego dnia w naszej poczcie pojawia się poczta od Pani B., z której dowiadujemy się, że szuka pomocy z długiem w obliczu zajęcia komorniczego, a skuteczne oddłużanie to jest to czego potrzebuje. O.K., niejednemu z komornikiem umorzyliśmy długi, więc i Pani B. życie zapewne uratujemy. Po wpłacie od klientki nasz negocjator udaje się do wierzyciela uzbrojony w pełnomocnictwo, efekt – propozycja ugody i sporego umorzenia. Poniżej chyba najistotniejszy dla każdego fragment z przedstawionego klientce dokumentu ugody mówiący o tym na co zgadza się wierzyciel:

skuteczne oddłużanie
zdj.1 Wierzyciel rezygnuje z większości długu.

Większość przyzna, nie bez racji, że efekt jest zadowalający. Negocjator wie, że 99% naszych klientów po otrzymaniu takiej ugody po prostu ją realizuje, dziękuje i zapowiada polecanie nas znajomym. Można powiedzieć, że postarał się zadbać o dobre samopoczucie klientki i o stan jej portfela, tym samym uczciwie zarobił na swoją prowizję (zgodnie z cennikiem). Sprawa wydaje się jasna, w ten dzień mamy jednak do czynienia z klientem z owego magicznego 1%. Dla naszej klientki warunki osiągniętego porozumienia to jednak żaden sukces i (realizując swoje prawo) decyduje się ona nie podpisywać ugody.

Co więcej – bywa i tak – stawia zarzuty oraz wyraża skrajne niezadowolenie z efektów negocjacji. Wiedząc, że nie można dogodzić każdemu, część ludzi zastanowi się czy skuteczne umorzenie 70% zadłużenia może być samo w sobie powodem do niezadowolenia?

Czasem w takiej chwili może pojawić się myśl, że każdy pretekst jest doskonały, aby uniknąć zapłacenia wynagrodzenia. Chyba możemy się zgodzić, że w tym wypadku za efektywną pracę. 

Kiedy ugoda jednak Ci nie odpowiada?

Pamiętaj, że podstawą jest zasada, że nikogo nie zmuszamy do podpisywania ugody. Ostateczna decyzja zawsze należy do Ciebie i my zawsze ją akceptujemy. Gdy nie podpiszesz ugody dalsze postępowanie jest jasne i proste:

1. Jeśli nie osiągnęliśmy minimalnego celu negocjacji – zwracamy Ci wpłatę za negocjacje. Umorzenie jest zbyt niskie lub rata za wysoka (gdy zamiast umorzenia negocjowany był układ ratalny)? Cały proces nie kosztuje Cię ani złotówki gdyż płacisz tylko za skuteczne oddłużanie.

lub

2. Zakładany cel został osiągnięty – nasza rola kończy się w tym momencie, nie musisz tłumaczyć się co zaważyło na takiej zmianie oczekiwań.

Jeśli odwiedzasz naszą stronę po raz pierwszy z pełnym opisem zapoznasz się na stronie o usłudze prowadzącej do umorzenia długów 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.