Paysera – aplikacje mobilne i zmiany regulaminów
Łatwiejsze logowanie przez aplikacje mobile i zmiany regulaminów. To wszystko przynosi nam ostatni kwartał 2018 roku. Część zmian będzie dosyć praktyczna, część to typowe zmiany w przepisach.
Łatwiejsze logowanie do konta
Wykorzystując aplikację mobilną Paysera możesz teraz łatwiej zalogować się do swojego konta w Paysera. Wykorzystując ten sposób możesz zalogować się do sytemu bez dodatkowej autoryzacji.
Paysera przygotowała aplikacje na dwie najpopularniejsze aktualnie platformy zatem użytkownicy mogą pobrać aplikację w Google Play i w App Store
Dzięki temu Paysera na pewno wpisuje się w aktualne trendy i dostosowuje ofertę do sposobu w jaki z sieci korzysta szary kowalski.
Zmiany w regulaminach Paysera
Te wejdą w życie od 01 stycznia 2019. Nowe zapisy w postanowieniach Ogólnej umowy o świadczeniu usług płatniczych dotyczą zarówno klientów prywatnych jak i klientów biznesowych firmy. Zmiany zajdą także w postanowieniach Polityki prywatności. Paysera tłumaczy konieczność wprowadzenia zmian „nowościami Ustawy o płatnościach”.
Oczywiście jak i w innych przypadkach zmiany tłumaczone są koniecznością skutecznego świadczenia usług płatniczych oraz zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych klientów.
Najważniejsze zmiany postanowień umowy
Od nowego roku usługi Paysera będą świadczone przez kilka firm sieci. Będą one wspólnie będą zarządzały danymi osobowymi, świadczyły usługi otwarcia konta oraz usługi płatnicze. W związku z tym:
- Konto Paysera otworzy dla Ciebie firma Paysera Ltd, natomiast identyfikacją klienta oraz kontami płatniczymi w formacie IBAN zajmie się Paysera LT, UAB – licencjonowana instytucja pieniądza elektronicznego.
- Wykonaniu identyfikacji klienta będzie warunkiem koniecznym do otwarcia konta.
- Chciałbyś mieć własne konto bankowe, a nie ukończyłeś 14-go roku życia? W Paysera wystarczy, że po wykonaniu identyfikacji złożysz pisemną zgodę swoich rodziców lub opiekunów (czyli opiekunów prawnych).
- Pojawią się opłaty jeżeli do konta nie logowałeś się ponad dwa lata oraz w tym czasie nie było operacji na koncie. Jeżeli na Twoim koncie znajdują się jakieś środki Paysera pobierze miesięczną opłatę w wielkości 2 EUR za utrzymanie rachunku na koncie z klienta prywatnego lub 5 EUR za konto klienta biznesowego.
Jeszcze raz przypomnijmy że zmiany w Umowie i Polityce prywatności wchodzą w życie dla wszystkich osób, zarejestrowanych w systemie Paysera, od 01/01/2019, a pełną informację na temat zmian znajdziecie na stronie www.paysera.pl